فایل های مورد نیاز نرم افزارهای ایمن افزار

پارت 1 ایمن افزار شایگان
پارت 2 ایمن افزار شایگان
پارت 3 ایمن افزار شایگان
پارت 4 ایمن افزار شایگان
پارت 5 ایمن افزار شایگان
services new 632 ایمن افزار شایگان
Servicee Tiny 641 ایمن افزار شایگان
ImenAfzarTinyServiceInstaller_V1.0.0.0_Beta_2 ایمن افزار شایگان
ServiceInstaller61 ایمن افزار شایگان
SCT_RESET_3-5.6 ایمن افزار شایگان
TinyHIDManager348 قفل سخت افزاری ایمن افزار شایگان
Project1 ایمن افزار شایگان
SharpHDBRestoreToolV2 ایمن افزار شایگان
RemoveSharpAppData.bat ایمن افزار شایگان
فایل نصبی نرم افزار شارپ ایمن افزار شایگان
C++2003-2013 ایمن افزار شایگان
PL2303_Prolific_DriverInstaller_v10518 ایمن افزار شایگان

دانلود انی دسک (نرم‌افزار کنترل از راه دور)

نرم‌افزار AnyDesk جایگزینی مناسب برای نرم‌افزار TeamViewer است که تمامی نیاز کاربران را برای استفاده از نرم‌افزار کنترل از راه دور کامپیوتر برطرف می‌کند. این نرم‌افزار هم مانند TeamViewer از ID انحصاری برای اتصال به کامپیوتر مقصد استفاده می‌کند و نیازی به دانستن IP آن سیستم وجود ندارد.

نرم‌افزار AnyDesk حجم بسیار کمی دارد(حدود ۱ مگابایت)، بر روی هر ویندوزی قابل اجراست و برای تمامی سیستم عامل‌های مطرح عرضه شده است که این ویژگی یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این نرم‌افزار است و همچنین دارای نسخه رایگان است.

این نرم‌افزار سریعترین نرم‌افزار Remote Desktop است و نرخ فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه را بر روی شبکه های محلی و اینترنت‌های پرسرعت داراست. به جرات می‌توان گفت که در کار با این نرم‌افزار هرگز دچار وقفه و یا تاخیر در عملکرد نخواهید بود زیرا این نرم‌افزار بر اساس سرعت ارتباطی طرفین عمل کرده و هماهنگ می‌کند و به جهت نرخ فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه همیشه دارای عملکردی روان بر روی کامپیوتر مقصد خواهید بود، به طوری که احساس می‌کنید که در حال کار بر روی سیستم خود هستید.

انلود HopToDesk – نرم افزار ریموت دسکتاپ

HopToDesk نام یک ابزار رایگان و ساده برای استفاده است که به کمک آن، کاربران می‌توانند دسکتاپ خود را در اینترنت به‌اشتراک بگذارند. این دست نرم افزارها که عموما با نام ابزارهای ریموت دسکتاپ شناخته می‌شوند، عمدتا برای عیب‌یابی ریموت مشکلات نرم افزاری، جلسات آموزشی آنلاین و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. جستجو برای یک ابزار ریموت دسکتاپ مناسب، کار چندان ساده‌ای نیست. بسیاری از گزینه‌های موجود، تمام امکانات خود را به شکل رایگان ارائه نمی‌کنند و برخی دیگر، قابلیت کارکرد ساده‌ای برای همه افراد ندارند. در این مطلب، برای شما کاربران عزیز یک ابزار ریموت دسکتاپ جدید را آماده کرده‌ایم که امکانات جالب توجهی را در خود جای داده که همگی به شکل رایگان در دسترس‌تان قرار می‌گیرد.

این نرم افزار، قابلیت نصب و اجرای سریعی دارد و شما به سرعت می‌توانید آن را بر روی سیستم مبدأ و مقصد راه‌اندازی کنید. در ادامه، تنها کافی‌ست که ID/Password خود را در اختیار مخاطب قرار دهید تا ایشان نیز با چند کلیک ساده به دسکتاپ شما متصل شوند. سیستم میزبان، دارای سطوح دسترسی مختلف است و کاربر بعد از ورود به آن می‌توانید بسته به دسترسی‌هایی که برایش تعریف شده، بر روی سیستم ریموت کار کند.